תא"ל חיימוביץ על תרחיש האימים: ארה"ב תתערב

אבי מימרן No Comments on תא"ל חיימוביץ על תרחיש האימים: ארה"ב תתערב

תא"ל במיל' צביקה חיימוביץ, לשעבר מפקד מערך ההגנה האווירית, בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "יש פה מערכה רב זירתית. ברגע שאיראן בתוך המערכה יש פה ברית הגנה עם ארה"ב שיותר חזקה מכל מחלוקת כזו או אחרת. ארה"ב לא תישאר בחוץ"

Commander of the U.S. European Command General Curtis M. Scaparrotti tours the Arrow Missile Defense System headquarters in Palmahim, accompanied by IDF Chief of Staff Lt. Gen. Gadi Eizenkot and Air Defense Commander Brig. Gen. Zvika Haimovitch. March 07, 2017. Photo by Matty Stern/US Embassy of Tel Aviv ***US EMBASSY TEL AVIV HANDOUT EDITORIAL USE ONLY/NO SALES*** *** Local Caption *** ???? ??? ???"? ??????? (EUCOM) ????? ?. ???????? ???? ?????? ????? ?-"??" ??????? ????? ????"? ??"? ??"? ??? ???????? ????? ????? ???????? ??"? ????? ????????'. צילום: Matty Stern/US Embassy of Tel Aviv
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

תא"ל במיל' צביקה חיימוביץ, לשעבר מפקד מערך ההגנה האווירית, בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "אנחנו מתמודדים עם ארסנל איומים שכולו מבית היוצר האיראני. בהנחה שהתגובה תהיה מאיראן עצמה ולא משלוחיה באזור מה שהיא מוסיפה זה כמות ודיוק. בספטמבר 2019 בסעודיה ראינו פעילות איראנית התקפית מדויקת שהשביתה חלק מתפוקת הנפט".

עוד אמר חיימוביץ': "בהתכתשות עם חיזבאללה יש משוואת עם כללים וחוקים במרכאות וכל צד מנסה לשמור עליהם. יש פה מערכה רב זירתית. ברגע שאיראן בתוך המערכה יש פה ברית הגנה עם ארה"ב שיותר חזקה מכל מחלוקת כזו או אחרת. ארה"ב לא תישאר בחוץ".



0 תגובות